Blårollinger: Djup Trio

Djup trio er en cellotrio som består av Torun Sæter Stavseng, Frida Fredrikke Waaler Wærvågen og Inga Grytås Byrkjeland. De tre har kjent hverandre siden ungdomsårene, og har spilt sammen jevnlig under mange ulike omstendigheter. De har profilert seg på hver sin kant og er blant de fremste cellistene i Norge. Det har lenge vært et ønske for dem å spille trio, og nå går drømmen i oppfyllelse.

Trioen gleder seg over at de har fått muligheten til å spille for og engasjere barnefamilier i Oslo. Dette er damenes første gang på Blårollinger, og vi ser frem til å ha deres talentfulle samspill på scenen vår!

NB! Dørene åpner 12:30, konserten starter 13:00

Caféteatret serverer boller, saltstenger, is, mineralvann og kaffe.

Billetter:

Barn - 50

Voksne - 100

Barn under 2 år går gratis

Av sikkerhetshensyn har vi ikke mulighet til å plassere barnevogner inne på Cafeteatret. Barnevogner settes utenfor Cafeteatret på eget ansvar.

Blårollinger er en konsertserie for barn og unge, i samarbeid med Konsertforeninga.

Støttet av Oslo Kommune og Kulturrådet.

www.konsertforeninga.no