Kommende konserter

F/eks: Hamlam / The Lost Tangos

Intricate sonic details intertwine with playful yet sharp melodic experiments, a double bill of curiosity & joy.

Femme Brutal Bergen: No Techno No Poetry (RU) + Siory (PL)

Femme Brutal Bergen har gleden av å invitere til konsertkveld med to utrolig kule acts torsdag 30. mai!

Femme Brutal: Siory & No Techno No Poetry

Femme Brutal er utrolig begeistra for å invitere dere på en dobbel-konsert i Boksen ved Hausmania med Siory og No Techno No Poetry.

Tidligere konserter

F/eks: Christian Winther / Julia Reidy

Møt to fantastiske gitarister på F/eks på Mir

Blow Out! - Mia Dyberg Trio + StIngRay

Skandinavisk aften på Hærverk

Blårollinger: Dom Tek Orient med Safaa Al-Saadi (trommekurs)

Et trommeverksted for barn og unge, basert på arabisk musikk og Safaa sine egne sanger og komposisjoner.

Femme Brutal: Zola Jesus - solo i Tøyenkirken

Velkommen til en eksklusiv og intim solokonsert i flotte Tøyen Kirke på Grønland.

Blow Out! - Ullén / de Heney + Bjorå / Vågan / Nilssen-Love

Velrenommert duo og fersk trio.

Blårollinger: Baba Soul og band

Vi gleder oss til et nytt funk- show med Baba Soul- og denne gangen med band!

Blow Out! - Ville Lähteenmäki Trio + Louis Laurain solo

Kontrastenes aften på Blow Out.

Femme Brutal X No Escape: Mogget / Zle Oko / Viviankrist / Joanna Olichwer + DJ Ana

Femme Brutal gjentar samarbeidet med No Escape.

Blow Out Festival '24 - Onsdag

Det er klart for fjortende utgave av festivalen Blow Out, og dette finner sted på Mir fra 23. til 26. august.

Blow Out - Festival '23

Gutvik Ukentlig: Rachel Musson (UK) / Frode Haltli / Ketil Gutvik + Ungsoloen: Anna Ueland

We Are Sitting in a Room; Homage to Alvin Lucier

We Are Sitting in a Room; Homage to Alvin Lucier. Konsert- og performance på Atelier Nord fredag 18.08 og lørdag 19.02

Gutvik Ukentlig: Heidi Kvelvane / Tollef Østvang / Eivind Opsvik / Ketil Gutvik + Ungsoloen: Tuva Olsson

Gutvik Ukentlig feirer tjueårs-jubileum og går inn i sin tjueførste årgang!

Gutvik Ukentlig: Inger Hannisdal / Guoste Tamulynaite / Egil Kalman (SE) / Ketil Gutvik + Ungsoloen: Johannes Elnan

Konsert 3 av 40