Blårollinger på Mir: Sarah Camille – Spor av dråper og røde nebb

Spor av dråper, og røde nebb.

Sarah Camille forteller oss historien om en liten kolibri som prøver å slukke en hel skogbrann med små dråper vann den bærer i sitt nebb. Denne lille historien er starten på en hel forestilling.

Med slam-poesi, fortelling og musikk snakker vi om store og små ting.

Om å sette spor, om å være ulik, om å følge spor, om å være unik;

og mye i mellom.

Musikken du får høre i denne konserten er en blanding av musikksjangre som jazz, brasiliansk, urban, afro-karibisk og folkemusikk. Sammen med Sarah Camille sin slam-poesi blir det superfint.

Sarah Camille
Sarah er poet, sanger og forteller. Hennes poesi er personlig, med et blikk innover og utover mot verden. Hun beveger seg i et uttrykk som forener slam-poesi, fortelling og musikk.

Sarah har vokst opp i Oslo, med røtter fra Stavanger og Martinique. De siste årene har hun stått på flere scener i Norge og utlandet. Hun har blandt annet deltatt på festival på Cuba, Havana , vært på Slampoesi-VM i Paris, markert Alf Prøysens 100 års jubileum på Det Norske Teatret og hatt forestillinger i store og små gymsaler på store og små skoler rundt om i Norge.

Vi åpner dørene klokken 12, konserten begynner 13:00
Blårollingene selger saft, vafler og kaffe i kiosken.
Billetter: barn 50 / voksen 100 (under 2 år – gratis)
Vi tar kort!

Støttet av Oslo Kommune og Kulturrådet