Blow Out! Tieqiao Li/ Veslemøy Narvesen + Haltli/ Flaten/ Solberg

Frode Haltli – akkordeon
Ingebrigt Håker Flaten – bass
Ståle Liavik Solberg – slagverk

Før Blow Out tar en ørliten pause midt på sommeren avslutter vi med denne herlige dobbeltkonserten!

Kinesiske Tieqiao Li spilte med mange lokale helter i Oslo på andre halvdel 00-tallet og nå er han tilbake. Han har også spilt med legendariske Saby Toyozumi, så vi gleder oss stort til han skal møte Veslemøy Narvesen! Hun har kommet som et frisk pust inn på scenen i Oslo, og mange av dere har allerede hørt henne med så forskjellige band som Mall Girl, Kongle Trio og Superflipp.

Et første møte med Frode Haltli, Ingebrigt Håker Flaten og Ståle Liavik Solberg bør bli en interessant affære! Det er tre musikere som trofaste Blow Out-gjengere gar hørt mange ganger på Oslos scener. Frode kanskje med Poing eller Håkon Kornstad trio? Ingebrigt kanskje med Atomic eller i trio med David Murray og Paal Nilssen-Love? Ståle kanskje i duo med John Butcher eller i Party Knüllers?
Uansett lover det godt for en helaften i den frie musikkens tegn!

Hærverk åpner kl 20:00 / konsertstart 21:00

Billetter: 170 / 120 (medlemspris)
Medlemskap (inkluderer konsertbilletten): 350 / 150 (student).

Bli medlem!
Som medlem i Konsertforeninga får du alltid rabatt på Blow Out, samt på de fleste andre konsertseriene våre. Du får også medlemsrabatt på Nasjonal jazzscene, Kampenjazz, Cosmopolite og andre klubber som er er medlem av Norsk jazzforum.

Kjøp medlemskap på forhånd:

I samarbeid med Konsertforeninga, støttet av Oslo Kommune og Norsk Kulturråd.