Blow Out! - Trespass Trio feat. Susana Santos Silva /// Maren Sofie Nyland Johansen

Trespass Trio feat. Susana Santos Silva

Martin Küchen - sax

Per Zanussi - kontrabass

Raymond Strid - trommer

Susana Santos Silva - trompet

Maren Sofie Nyland Johansen - akkordeon

///

De som fikk med seg fredagen på Blow Out-festivalen i 2018 fikk et nydelig sett med Trespass Trio og Susana Santos Silva som avslutning av kvelden. Musikken fra denne konserten har nå kommet på plate, så hva er vel mer naturlig enn å markere dette med en releasekonsert hos oss?

Anmeldere har beskrevet musikken som melankolsk, vakker og interessant - vi satser på en ny runde med dette på Kafe Hærverk denne tirsdagen.

///

Maren Sofie er en Oslo-basert akkordionist med en spesiell interesse for ny musikk, men jobber også med transkripsjoner, komponering og improvisasjon. Som musiker har hun deltatt i en rekke ulike prosjekter, som både solo- og kammermusiker. For øyeblikket er hun fast medlem av ensemblene KRÆKK og AKSE som i hovedsak fokuserer på samtidsmusikk, og er ellers i gang med å utvikle en rekke nye prosjekter!

///

Konsertstart kl 21:00 presis, Kafé Hærverk åpner kl 20:00.

Billetter 230/170 (medlemmer)

Medlemskap 400 (inkluderer konserten samt rabatter ut året).

Blow Out! er støttet av Kulturrådet og Oslo Kommune. I samarbeid med Konsertforeninga.