Blow Out! - Trespass Trio + Mette Rasmussen solo

Per Zanussi - bass
Raymond Strid - trommer

METTE RASMUSSEN - sax

Vi får besøk av an bukett med favoritter når Trespass Trio og Mette Rasmussen spiller hver sin konsert!

Trespass Trio har begeistret publikummet på Blow Out flere ganger, ikke minst på festivalen i 2018 da de hadde Susana Santos Silva som gjest. Hver for seg er Küchen, Zanussi og Strid all tid en glede å høre på enten de spiller solo eller med noen av sine utallige andre herlige prosjekter, og i Trespass Trio har de gjennom femten år funnet en særegen blanding av av sterke melodier, elastiske groover og vitale improstrekk.

Mette Rasmussen er en fantastisk saksofonist og musiker som de siste årene virkelig har satt spor etter seg både internasjonalt her hjemme. Om det er som en del av Trondheim Jazzorkester, med MoE, i duo med Chris Corsano eller helt alene spiller hun alltid med en energi og tilstedeværelse som gjør det til en begivenhet å være i samme rom som henne.

Konsertstart kl 21:00 presis, Kafé Hærverk åpner kl 19:00.
Billetter 200/150 (medlemmer)
Medlemsskap 300 (ink. handlenett så langt lageret rekker). Medlemskap kan du kjøpe her.

Blow Out! er støttet av Kulturrådet og Oslo Kommune. I samarbeid med Konsertforeninga.

Lignende konserter