Femme Brutal: Zola Jesus - solo i Tøyenkirken

FEMME BRUTAL & KONSERTFORENINGA PRESENTERER:

ZOLA JESUS - SOLO I TØYENKIRKEN

Fri aldersgrense - begrenset plass.

Velkommen til en eksklusiv og intim solokonsert i flotte Tøyen Kirke på Grønland. Forvent nedstrippa versjoner av tidligere materiale, tolkninger av Zola's egne favorittlåter og kanskje også noe nytt.

Bak navnet Zola Jesus står sanger, låtskriver og produsent Nika Roza Danilova, som siden 2009 har stått for en rekke utgivelser med monumental og vakker musikk, med en stemme som genuint kan beskrives som trollbindende. Fjorårets videoutgivelse Alive in Cappadocia, filmet i en 2000 år gammel kirke, er utgangspunktet for denne turnéen på utvalgte og intime spillesteder. Velkommen til en sjelden, sår og vakker kveld i Tøyen Kirke.

Det blir sitteplasser til de fleste, men vi kan ikke garantere sitteplasser til alle.

Femme Brutal er et feministisk booking-og DJ-kollektiv i Oslo, som i samarbeid med Konsertforeninga arrangerer konserter i Oslo. Med støtte fra Oslo Kommune og Norsk Kulturråd.

Dører: 20:00

Konsert: 21:00

Billetter: 350 / 300 (medlem av Konsertforeninga / student (med bevis) / under 18 )